LEVERING, BETALING & RETOUREN

Levertijd
Omdat het ook in ons voordeel is om zaken zo snel mogelijk af te handelen, kunt u er van uit gaan dat we er naar streven om de levertijd van de bestelde goederen zo kort mogelijk te houden.
Wanneer de bestelling is gedaan met IDeal of Paypal dan hanteren wij de volgende levertijden:
op voorraad: 
- op werkdagen voor 15.00 uur besteld, de volgende dag met Fietskoerier.nl of PostNL.
- op werkdagen na 15.00 uur besteld,  de volgende dag mits alle partijen meewerken.
niet op voorraad: 2 – 7 werkdagen en in overleg.

Als bij de bestelling is gekozen voor “vooruitbetaling”, houd dan rekening met een overboektijd van 1 tot 3 werkdagen. Zodra de betaling is ontvangen, ontvangt u hiervan een bevestiging en gelden vanaf dat moment de hierboven genoemde levertijden.

Voor het versturen van de bestellingen maakt Paul van Dillen gebruik van Fietskoerier.NL en PostNL. Doorgaans worden bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst zijn nog dezelfde dag verwerkt en verstuurd, mits het product op voorraad is. Wanneer een product, anders dan op de website wordt aangegeven, niet op voorraad blijkt te zijn, dan nemen wij direct contact met u op.

Er kunnen zich natuurlijk omstandigheden voordoen die er voor zorgen dat van de genoemde levertijden moet worden afgeweken. Wij zullen dit dan direct aan u laten weten.

Verzendkosten
Voor bestellingen van boven € 50,- worden in Nederland geen verzendkosten gerekend. 
Voor bestellingen van onder dat bedrag bedragen de verzendkosten in Nederland € 5,95,- per bestelling. 

Niet thuis
Wanneer u niet thuis bent bij aflevering, ontvangt u een ‘niet thuis’ kaartje in de bus met hierop een nummer. Met dit nummer kunt u op de website van de vervoerder informatie over de bezorging vinden.

Afhalen
Een bestelling die via de webwinkel is geplaatst en bij ons klaar staat om uitgeleverd te worden, kan natuurlijk ook op het winkeladres worden afgehaald, in dit geval worden er geen kosten gerekend. Voor afhalen geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, de volgende dag afhalen. Dit geeft ons de gelegenheid eventueel nog contact met u op te nemen mocht een product onverhoopt toch niet op voorraad zijn.

Adresgegevens:
Paul van Dillen
Vredenburg 22
3511BB  Utrecht

Betalen
Alle op onze site vernoemde prijzen zijn inclusief 21%, of 9% BTW.

iDEAL
U kunt bij ons via iDEAL betalen. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ING, Friesland Bank, SNS Bank, Rabobank en Triodos Bank. Wij bieden iDEAL betaling tijdens het afronden van uw bestelling aan, u komt vervolgens in uw eigen vertrouwde internet bankieromgeving waar u de betaling kunt voldoen.

PayPal
Bestelling bij ons op werkdagen voor 15.00 uur met PayPal betaald? De volgende dag in huis! (mits artikel voorradig is)

Vooruitbetalen
Vooruitbetalen betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van de webwinkelier. Dit kan bijvoorbeeld via internetbankieren van uw bank.
Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
Vermeld bij de overschrijving het ordernummer uit uw orderbevestiging (die u na uw bestelling per e-mail ontvangt)
Bij ontvangst van uw betaling sturen wij u direct een betalingsbevestiging via e-mail, waarna wij de bestelling in de regel nog dezelfde dag voor bezorging gereedmaken.

Rekeninginformatie
Vermeld bij uw overschrijving altijd uw ordernummer.

Onze rekeninginformatie:
Paul van Dillen,
Bank: ING
Rekeningnummer: NL43.INGB 0652472753
BIC-code:  INGBNL2A
BTW: NL002006316B70

Annuleren
Als u uw overschrijving reeds hebt gedaan maar toch besluit te annuleren, neem dan contact met ons op. Nadat u uw rekeningnummer hebt doorgegeven, wordt uw betaling snel teruggestort.

Ruilen en retourneren

14 dagen bedenktijd
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over onze producten. Mocht een product toch niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of retourneerd worden. Dit kan binnen veertien (14) werkdagen na aflevering zonder boete en zonder opgaaf van redenen (wij vragen u om wel een reden in te vullen voor servicedoeleinden, dit is echter niet verplicht en heeft geen invloed op uw terugbetaling). Ruilen of retourneren kan alleen wanneer het product en de verpakking in indien mogelijk originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren.

Procedure
Voordat u het product retour zendt meld u het product bij ons aan via uw account in onze webshop. 
U vindt deze optie bij de betreffende order in uw ordergeschiedenis. Wanneer u klikt op ‘Details’ van de bestelling, krijgt u de optie producten aan te vinken die u wenst te retourneren. Vul (optioneel) uw reden voor retour in en bevestig vervolgens uw retouraanvraag. Wij zullen uw retouraanvraag zo snel mogelijk bevestigen. U ontvangt hiervan dan automatisch bericht, waarna u kunt overgaan tot verzending. Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij u hierover weer berichten, en wanneer aan alle voorwaarden is voldaan zullen wij overgaan tot terugbetaling.

Retour zenden
Het voor ruilen of retourneren bij ons aangemelde product moet binnen 14 werkdagen na oorspronkelijke ontvangst van het product aan Paul van Dillen worden retour gezonden in de staat waarin het product is ontvangen. De kosten voor het retour zenden van het product zijn voor uw eigen rekening*. Retourneren kan op de volgende manieren:
Op eigen kosten versturen per reguliere post (bijv. PostNL). Retourzendingen per post moeten voldoende worden gefrankeerd. Indien u de zending niet (voldoende) frankeert, brengen wij administratiekosten à € 4,95 in rekening én de kosten die ons door de vervoerder in rekening gebracht worden voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Indien u de zending niet (voldoende) frankeert, betekent dit dat deze kosten minimaal € 18,95 zullen bedragen. Deze kosten zullen ingehouden worden op de creditnota van de retour aangeboden producten.
Persoonlijk afgeven bij onze winkel. U kunt de voor ruiling of retourneren aangemelde producten in de verpakking waarin u de bestelling hebt ontvangen afgeven bij onze winkel. Bij persoonlijke aflevering van het product ontvangt u een ontvangstbevestiging.
Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen moeten bij de retourzending zijn gevoegd.
Indien een product defect is bij levering, of wanneer u een verkeerd product ontvangt (anders dan u besteld heeft), kunt u dit aangeven bij het melden van uw retourzending. In dit geval zullen wij contact met u opnemen om een ophaal afspraak met u in te plannen. De retourkosten zijn in dit geval voor rekening van Paul van Dillen.

Adresgegevens:
Paul van Dillen
Lange Koestraat 10 A
3511 RN Utrecht

Klachtenafhandeling
Paul van Dillen doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Klachten kunt u sturen naar info@paulvandillen.nl, we zullen ons best doen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij beantwoorden uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Kookwinkel Paul van Dillen voldoet aan de voorwaarden voor het Webshopkeurmerk van Keurmerk.info. Mochten we er samen niet uitkomen kunt u uw klacht ook sturen naar de geschillencommissie hiervan via info@keurmerk.info.